torsdag 5 mars 2009

MAJA 10 ÅR!!!

Idag började vi dagen med att gratta "lilla" Maja som fyller 10 år med sång, paket och frukost på sängen.
Fattar inte att tio år har gått sedan vår lilla tjej kom till världen, 5 veckor för tidigt ville hon komma ut. Något tumult artat kom hon till världen, men efter ett par dagar i kuvös hade hon repat sig så bra så vi kunde komma upp på BB. Efter ca 10 dagar kom vi hem som väldigt stolta föräldrar till vårt lilla underverk.

Ikväll fick Maja välja mat, det blev tacos och till fikat valde hon marängsviss. Hennes mormor, morfar och morbror kom också hit en runda på fika. Majas högsta önskan för dagen var att få en mobiltelefon. Hon har länge tyckt att livet har varit orättvist för "ALLA" har mobiltelefon utom henne. Så när hennes mormor och morfar kom med denna SONY ERICSSON F 305
var lyckan total hos Maja.
Hon sa: "Detta är den bästa födelsedagen i hela mitt liv".

Imorgon ska jag jobba, sen blir det en runda till Maxi för att handla allt tills kalaset på lördag. Jag har bestämt mig för att bjuda på den grekiska pytten som jag skrev om här.

Ha en bra kväll//Jenny

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Gratta "lilla" Maja i efterskott, vad bra att hon blev nöjd med presenten!

Ha en bra helg, kram

Marina sa...

Tiden går så fort! Man fattar verkligen itne var den tar vägen.
Snart har vi två tonåringar här och hur gick det till????
Ha det så bra o lycka till med kalaset.

Millan sa...

Hon var så fin i tidningen!
Grattis till henne i efterskott.

Den där grekiska pytten tänker vi med ha vi tillfälle.

Kramar