fredag 2 oktober 2009

Biofredag ♥ ♥

Idag har jag en ensam fredags förmiddag. Lyxade till den med att gå till grannen Camilla och få brynen fixade. Inte illa att ha en granne som har skönhetssalong i källaren. Beställde även en ny tid direkt, annars väntar jag alldeles för länge, så om 3 veckor är det dags igen.

Nu har familjen Nilsson äntligen bestämt sig ang, influensavaccinet. Vi tar det hela familjen. Mamma hade varit på informationsmöte igår på CSK, där uppmanade infektionsläkare Staffan Banke alla till att ta sprutan. Så, så får det bli.

I eftermiddag ska jag, Clara och Måns en runda till stan. Clara önskar få gå och fika på Darins, även mata ankorna i Tivoliparken, får hoppas att vädret håller i sig tills dess. Om inte så blir det nog en tur till Andy´s istället. Klockan fem ska jag lämna de hos mormor och morfar, för ikväll ska nämligen jag och Tobbe och två andra par gå och kolla på Flickan som lekte med elden.

Ha en mysig fredag//Jenny

1 kommentar:

Millan sa...

Ska bli kul med bio i kväll. Ses då!
Kram