lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag!!

zwani.com          myspace graphic comments

Idag är det min jobbe lördag, känns sådär men så är det när man jobbar schema. Bara att gilla läget!! Fast idag hoppas jag att det går fort, för ikväll är det ju DANSBANDSGALAN!!!
Jag ska fixa mig här på jobbet så att jag är klar när jag kommer hem, vi ska nämligen ha 15 personer på förfest sedan blir det taxi till Magasinet.
I torsdags var jag istan och handlade en ny klänning på MQ som jag ska ha på mig ikväll, var även och färgade håret på Klipp & kryll. Det behövdes verkligen!!
Handlade ´även lite alla hjärtans dag presenter till barnen. Till Måns hittade jag denna söta Pippi tröja på Åhléns, Pippi är hans stora idol just nu!!
Till tjejerna köpte jag varsen top inne på Name-it. Jag var ganska stressad i torsdags hade inte så mycket tid på mig, men det känns som jag snart behöver åka till stan igen, tyckte där var jättemycket fint både till mig och barnen i många affärer. Jag älskar vårkläder och vårskor, man kan få så mycket för en liten peng.

Ha en skön lördag i det härliga vintervädret//Jenny

2 kommentarer:

Marina sa...

Vilken glad tröja! Riktigt vårig. Ha en bra helg!

Millan sa...

Snygg tröja till en snygg kille.

Hoppas ni får det jätte bra i kväll och svänger de lurviga så det står härliga till.

Tack själv för igår!
Kram