måndag 28 september 2009

Helgen!!

Lördagens shopping i Ullared, gick bra. Tjejerna var jättenöjda, de fick många fina kläder och är rustade från topp till tå, när vintern kommer. Även Måns och Tobbe kan känna sig nöjda, jag sådär nöjd, men jag hade ju min shopping i Göteborg.

DAGENS FRÅGA!!??

Nu har tjejerna fått hem lappar från skolan ang influensavaccin. Jag och Tobbe har beslutat att vi inte ska ta sprutan, det var inte så svårt. Men jag/vi tycker det är jobbigt att ta beslut om detta gällande barnen. Hur ska ni göra???

Ikväll är det riktigt höstväder ute, tjejerna och Tobbe är på träning, jag och Måns har varit på promenad med Hugo och grannen. Måns somnade i vagnen, så nu har man en liten tyst stund för sig själv, SKÖNT!!!

Ikväll blir det IDOL, spännande att se om vår favorit går vidare till kvalet??


Ha en mysig måndagskväll//Jenny

4 kommentarer:

Anette sa...

Hej hej
Vår Tobbe ska inte heller vaccineras. Jag tycker att det är för mycket oklarheter runt allt. Skönt att det är två i klassen då som inte ska "sprutas"

Ann-Sofie sa...

Vi ska efter mycket tanke bakom ta sprutan, både vi och barnen. Har pratat med några olika läkare och alla säger likadant. Så vi vaccinerar oss.

Härligt att Calle gick vidare!

Kram

mamma sa...

Jenny!
Jag tycker absolut att ni alla ska ta influensasprutan. Måns kanske tveksamt.
Mamma

Millan sa...

Vi är tveksamma men jag tror det lutar åt spruta till iaf barnen.

Nyfiken på dina fynd i Ullared.