onsdag 16 september 2009

Onsdag!!

Idag vill jag börja med att säga
zwani.com myspace graphic comments
till min mamma som fyller 60 år idag!!!
Ikväll blir det middag hos henne, alla utom Maja följer med, hon kan inte missa en träning. Hon har verkligen blivit en riktig fotbollstjej, kul att hon tycker att det är så kul, men det hade så klart varit roligare om hon hade velat följa med och fira sin mormor.

På fredag drar jag och fyra andra tjejer till Göteborg ♥ ♥ . Vi ska shoppa, äta gott, svänga våra lurviga=), bo på hotell och äta god hotell frukost.
På min shoppinglista, står jeans, tunikor, skor och pengabörs. Hoppas på mycket fint!!

Ha en bra onsdag//Jenny

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Vad trevligt med Göteborg! Dit drar vi lite senare i höst, fast först blir det Ladies Night:)

Söta hjärtan:)

Millan sa...

en börs full med pengar hade varit kul att hitta...;)

Grattis till mamman från oss på 3an!

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vad härligt med en Göteborgstripp med bara tjejer :) Så kul!

Ha det så kul på din tripp!
Kram Therese

Hanna Grüss sa...

Hej Jennie!
Trevlig blogg du har :-)
Skulle man möjligen kunna få namn och nummer till killen som fixar ytterdörrar av dig? Hade varit toppen!! Min adress är hannagruess@hotmail.com

Hälsningar
Hanna (fd ursprung)