måndag 30 juni 2008

Fortsättning på min Möhippa

Idag väckte lilleman mig 6,15 men det gjorde inte så mycket. Är faktiskt ganska utvilad efter gårdagens slappedag. Kl 8,30 hade vi tid på barnkliniken till en sjukgymnast som kollade lillemans fot, den han fick ont i efter en herpesinfektion. Allt såg bra ut, SKÖNT!!!

Nu tillbaka till min möhippedag efter det at polisen lämnat oss så intogs 2 glas ASTI CINZANO det behövdes. Sen fick jag sätta mig i bilen med svartmålade solglasögon, bilen stannade och jag fick kliva ur och framför mig står en stor häst.Det djuret tillhör inte min favorit men det var bara till att byta om,hoppa upp och se glad ut.Det gick faktiskt bra jag kände mig trygg med Maria vid min sida.
Efter ridturen var det nytt ombyte. Jag fick sätta på mig slitna joggingbrallor, tubsockar, kamouflerade foppasandaler, katttröja, kamouflageväst och keps. Allt som jag HATAR!!
Därefter åkte vi till FANTASI och åt en god frukostbuffe, efter det fick jag göra min egen bröllopstårta.
Nu kallar familjen vi ska åka till stan och shoppa loss återkommer senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej jenny!
vad kul att du också har en blogg så man kan följa dig och dina bröllopsbestyr. klart du får lägga till mig som länk, men bara om jag får lägga till dig på min lista.. ; )
ha det gött!

Jenny sa...

såklart at du oxå får lägga till mig, jag har redan lagt till dig Kramis