måndag 30 juni 2008

Dagens Shopping

Dagens shopping är nu avklarad, den resulterade i en ny bärbardator. Tobbe tyckte jag skulle ha en sådan om jag nu ska börja blogga.
Vi hann också med att åka hit..Så nu ska de fixa Tobbes vigselring och den ska vara klar den 1/8.

Jag fortsätter väl min rapportering om min möhippa. Efter Fantasi blev det en runda på stan, hade ju fått en hel lista med uppdrag som skulle fixas under dagen. Ett av dessa uppdrag var att klippa tvättråd på kalsonger så några sådana hanns med innan vi åkte till en tjej som gör smycken.
Där fick jag göra ett jättefint halsband.
Efter detta bar det iväg mot Tivoliparken och en god lunch fixades till.
Jag återkommer imorgon och berättar om kvällensbravader.
Nu börjar ögonen gå ikors. GONATT!!!

4 kommentarer:

Millan sa...

En bärbar dator, snart kan vi sitta bredvid varandra och blogga!
Bra att gick att ordna med tobbes ring.
Kram

Anonym sa...

ja, det har faktiskt ordnat sig med barnvakt. hanna kom med idén att fråga mommi, min mormor. så hon ska passa mina hulliganer. har ni fixat till era?

Jenny sa...

Hej!!
Millan: ja det kan vi men behöver nog din hjälp med routern, fattar inget.
Fia: ja det har ordnat sig min kompis Jenny tar Clara o Måns och Maja ska sova hos Ville.

Ann-Sofie sa...

Hej!
Ja man kan aldrig vara anonym i "cybervärlden".....Kul att du börjat blogga och att ni ska gifta er visste jag om.Ryktena går:)

Ha det gott!