söndag 29 juni 2008

Möhippa!!!

Då var det alltså dags för min möhippa. Lyckligt ovetande gick jag upp kl 6,45 duschade och gjorde vid mig sen bar det iväg till jobbet. Mina arbetstider för dagen var 7,45-17.
Strax utanför jobbet blev jag tagen i poliskontroll.Hjärtat började slå i hundranittio och tusen tankar for genom huvudet. Polisen var väldigt frågande och undrade om jag ägde bilen om det verkligen var jag som var på körkortet. Han frågade vart jag var på väg och jag svarade att jag skulle jobba men nej sa han det skulle jag inte. Samtidigt som han sa det så dök mina vänner upp. Jag kunde andas ut och förstod då att detta var början på en dag som jag inte hade någon aning om hur skulle sluta.
Mer om dagen kommer senare, nu kommer min familj hem och här ska ätas pizza kroppen kräver det efter gårdagen.

2 kommentarer:

Millan sa...

Låter gott med pizza, hoppas att det smakade.
Kul att läsa hur du upplevde dagen.
Kram

mamma sa...

Vilken kul möhippepresent. Härliga vänner du har Jenny.Ska bli kul att följa dina fortsatta bravader fram till DEN STORA DAGEN.
KRAM/MAMMA