fredag 24 april 2009

FREDAG!!

Jobbat i natt, hemma i tomt hus.
Läge för städning, men idag lockar solen mer. Har iallafall burit in sommarkläderna från förrådet och gått igenom vad jag vill ha och vad jag tycker barnen kan ha i år med. En hel del nytt i garderoben blev det. Anledningen till att jag går igenom det idag är för att på söndag åker jag och Tobbe med Millan och Anders till Ullared. Ska bli kul, längesen jag var där. En arbetskamrat till mig var där igår och enligt henne så var där massor. Jag behöver lite capribyxor och linnen, tjejerna behöver också linnen och shorts men Måns behöver verkligen allt. Fördelen med att tjejerna bara har två år emellan sig är att Clara kan ärva Majas, inte alltid populärt men ibland funkar det. Till Måns måste vi köpa allt nytt.

Ikväll spelar Tobbe fotboll, efter det är det spelar fest med respektive, ska bli kul=)
Imorgon ska jag och Tobbe stå på Södertorg och sälja korv, så har ni vägarna förbi och blir sugen på en grillad i bröd då vet ni var ni ska handla den. Efter det ska vi hämta barnen i Åhus hos sin farmor och efter det blir det nog glass premiär på Tre Toppar, alltid lika gott med första struten.

Nej, nu ska jag ta och lägga mig i solen och få lite färg=))

Ha en härlig fredag//Jenny

1 kommentar:

Millan sa...

Full fart hela helgen!
Jag är med er stora delar av den och är helt övertygad om att det blir toppen!
Kram