onsdag 2 juli 2008

Äntligen sommar!!

Ja så äntligen har värmen kommit tillbaka. Jag har börjat nedräkningen till semestern, bara 4 arbetspass kvar sen väntar 6 veckor välbehövlig semester. Mycket tid kommer säkert att gå till bröllopet men det är ju bara kul.
Maja och Clara har åkt till mormor i Yngsjö, skönt för dem att vara där när det är så fint väder och så slipper de ju att vara på fritan.

Fortsätter min rapportering om fortsätningen på möhippan.
Efter TIVOLIPARKEN bar det av till Magasinet där vi körde femkamp. Verkligen en kul grej som jag kan rekommendera, efter det togs en välbehövlig dusch och sen fick jag ta på mig lite "fina kläder".
Sen tog vi bussen till Åhus.
Där intogs en god grillbuffe på Bistron (tror jag att det heter)verkligen smarrigt så har ni vägarna förbi Åhus ska ni absolut äta där.
Mina uppdrag fixades ju under hela dagen, men de sista fixades under kvällen. Foto skulle fixas på hur jag trodde att Tobbe och jag såg ut om 30 år, inte så lätt men jag tyckte att jag fick till det. Tiden går fort när man sitter vid datorn så sista sluklämmen på kvällen återkommer jag med.
Nu ska jag sätta mig på cykeln och cykla till mitt jobb i Vä.
Ha en fortsatt skön dag i solen!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

oj vad du var duktig! cykla till vä! en annan sätter sig i bilen bara för att köra till vippan... *skäms*..