onsdag 28 januari 2009

Onsdag!!

Idag har jag äntligen varit i stan en runda. Måns har tagit ett skutt på längden, så nya byxor var ett måste.
Hittade byxor på H&M, Kapp-ahl och Lindex.
Hittade även jättefina färgglada tröjor på Kapp-ahl.
Jag blir så glad när jag hittar färgglada kläder till Måns, han behöver färg och så tycker jag det är gulligt såklart:-)

Maja har drabbats av feber igen, hennes farmor har varit här idag och passat henne, imorgon ska hon åka till sin mormor. Skönt när man kan lösa det så här och slippa ta vård av barn. Försäkringskassan är ganska skönt att slippa, vi har fortfarande inte fått utbetalt för de dagarna i december som vi var hemma med Måns när han hade vattenkoppor.

Ikväll väntar promenad med Millan och Lola,sedan ska jag och Lola sätta oss och fixa med en fest som vi ska ha. Vi försöker samla ihop det "gänget" som vi var med när vi gick på Väskolan. Det är kul, men knepigt att få ihop allt. Inte lätt att hitta alla personer, men jag tror att vi har hittat alla nu. Vi har båda registrerat oss på Facebook, där har vi hittat en del. Jag har aldrig satt mig in i facebook, men nu när man fattar hur det funkar så är det faktiskt ganska kul.

Nej, nu måste jag börja med kvällsmaten!!

HA EN SKÖN ONSDAGSKVÄLL//JENNY

6 kommentarer:

Millan sa...

Fina grejor du hittade till Måns, gillar med den röda tröjan det lyser upp med färg på killar.

Ska bli skönt att sträcka på benen ikväll.
Kram

Ann-Sofie sa...

fina kläder du hittade, snyggt med lite färg.
Trist att maja är sjuk igen, hoppas hon piggar på sig snabbt. facebook har jag aldrig testat, har lixom aldrig haft intresset och tiden för att se hur det funkar.

Marina sa...

Fina kläder o kul med färg. Sån där fest med gamla skolkompisar skulle vara kul men jag skulle itne själv ha energi att ta tag i det. Så jag väntar o väntar.....
Ha det bra!

Anonym sa...

Hej Jenny.
Kul o kolla din blogg. Jag håller med de övriga att det är fint med rött på pojkar. Min lille Lowe behöver oxå färg annars blir han färglös.
Säg till om du behöver hjälp med medling till återträffen, el om jag kan hjälpa till med något.
Kram petra

Anonym sa...

hej jenny! ja facebook är toppen!! så roligt att ni fixar inför festen, ses då snart! kram KaroP

J.Gullstrand sa...

UNDERBAR POJKEN ÄR!(L)
/JULIA