onsdag 21 januari 2009

Update & Weekend planer!!

Helgen blev så bra som jag hade tänkt. Jag och Millan åkte till Åhus för att lämna Måns som skulle sova hos sin faster, ibland är det skönt att gå på fest utan en liten trotsig två-åring. De bor precis vid Kronoskogen så det blev en promenad till havet, vi gick i skogen och där var det riktigt skönt, nere vid havet blåste kalla vindar.
Millan hade förberett bastun innan vi åkte, så när vi kom hem var det bara att sätta sig där och tina upp. Under tiden vi bastade hade killarna fullt upp i köket.
När vi väl var färdiga var det bara för oss att sätta oss vid dukat bord och avnjuta en god gryta som våra duktiga män hade tillagat. De klarade uppdraget med glans och kommer säkert få förtroendet många gånger till.



Vi har bokat en weekend till Magaluf sista helgen i maj. Ska bli så kul och jag längtar!!!!!!!!!
Det är jag och Tobbe som ska åka tillsammans med Millan och Anders.

Ha en skön onsdag//Jenny

5 kommentarer:

Marina sa...

Det låter ju jättehärligt med en sån weekend. Lagom för mig som är så hemmakär.
Ha det bra!

Millan sa...

Och vi längtar o längtar....

Anonym sa...

Men vad härligt med Magaluf, vill också.... :)

Min kamera är också en Nikon D60!

Ann-Sofie sa...

Låter härligt med Magaluf! vi har inte bestämt oss varrt vi ska ännu...letar och letar.

Anonym sa...

Vilken trevlig idé med en weekendresa!
Något sånt skulle man kanske gjort i väntan på lite ljusare tider...