tisdag 16 juni 2009

Tisdag!!

I dag har jag haft en barnfri dag.
Maja har varit på C4-lägret, Clara och Måns har varit hos deras farmor. Jag började dagen med att gå och klippa mig och färga håret på Klipp&Kryll. Det blev väldigt mörkt, men jag är nöjd.
Efter det gick jag till Darins, där väntade Anna och Malin två gamla klasskamrater. Vi gick ihop på gymnasiet, Anna har jag lite kontakt med men Malin har jag inte sett på 14 år. Så vi hade en hel del att prata om, vi lovade att vi skulle ses snart igen, bara att hoppas att det inte tar 14 år:)

Efter det tog jag en runda på stan. Handlade lite presenter till Clara, hon fyller 8 år på lördag. Sedan letade jag efter en klänning till midsommar, till slut hittade jag en klänning
och en bolero på Lindex. Köpte även nya sandaler på Scorett

Så jag är väldigt nöjd med min barnfria dag :)

Ikväll har jag klippt gräset och rensat en massa ogräs i rabatten. Välbehövligt!!!
Nu ska jag in i duschen, sen ska jag krypa ner i en renbäddad säng :)

Ha en skön kväll//Jenny

1 kommentar:

Millan sa...

Låter som en bra dag! Jag för min del städade så ni kan komma på midsommar utan att jag behöver skämmas...;-)
Kram