måndag 29 juni 2009

Bloggen 1 år!!

För exakt ett år sedan skrev jag mitt första inlägg som handlade om min möhippa. En otroligt rolig dag som jag aldrig kommer att glömma. Här får ni några "fina" bilder från denna dan.


Tänk vad tiden går fort, jag har hållit på att blogga ett helt år, ibland mer och ibland mindre, men alltid lika kul. Tog mig tid idag att läsa lite inlägg från året som gått och det är verkligen kul att kunna gå tillbaka och se och läsa vad man gjort.






Nu till något helt annat, idag börjar äntligen killarna med renoveringen av vår framsida, verkligen välbehövligt. Idag när man kommer hem, är det så man blundar, så hemskt är det. Men, men det ska nog bli bra. Nu i dagarna måste vi bestämma oss för hur våra ytterdörrar ska se ut. Vi har hittat en kille som tillverkar dörrar till ett väldigt bra pris, det är bara upp till oss att bestämma hur de ska se ut. Idag lutar det åt en enkel dörr utan glas till groventrén och en pardörr till finentrén, kanske en sådan här.
Vi får väl se, men har ni något bra förslag på någon sida med dörrar får ni gärna tipsa om det!!

Ha en skön måndagkväll//Jenny

4 kommentarer:

Fia sa...

ja ett stort grattis till 1-årsdagen då! tänk att det gått ett helt år redan, skrämmande...
barnen landar någongång runt 18.30 i köpenhamn, så om inte mamma och pappa har något inplanerat sen så lär de dyka upp vid 20-tiden i köpinge antar jag.
jag är nog mer nervös än barnen och kan nu förstå hur du kände för det där telefonsamtalet att maja landat och blivit upphämtad.. ; )
men det ska nog gå hur bra som helst.

/kram fia

Marina sa...

Grattis på 1 årsdagen då!
Ny ytterdörr vill vi ha på baksidan, vår vardagsingång alltså.
Lyckliga du som fick en rolig möhippa att minnas med glädje. Jag fick två. En som var så hemsk att jag grät hela natten sen och en andra som var rolig. Märkliga människor finns det! Det var nämligen meningen att jag inte skulle ha roligt första gången!!!

Ha det bra!

Malins Dubbelliv sa...

Ser ut att ha varit en rolig möhippa... :)

Och vilken fin dörr! (jag måste också tag i min dörr, snart, en annan dag, sen... :)

Millan sa...

Tänk vad tiden går fort!
Dörren är snygg, antingen så eller med ett långt fönster på var.
Kram