tisdag 7 juli 2009

Tisdag!!

Det blev inget Rix fm för oss igår. Dels var vädret sådär, visste inte om det skulle börja regna eller inte. Maja och Clara är inte så intresserade av så mycket annat än att leka med sina kompisar Antonia & Alicia från Tyskland. Så istället tog jag på mig mina lurar och gick en lång runda, stannade till på Vippan och hyrde denna filmen

När jag kom hem hade tjejerna bestämt sig för övernattning, Clara skulle sova för första gången hos Alicia, Antonia sov över här, inte första gången dock. Så det blev vi som tittade på den lite småroliga filmen.

Imorse väckte Hugo Boss mig och Måns klockan 6,10. Bara till att gå upp, men nu i efterhand är det ganska skönt. Har hunnit med långa rundan, ska slänga mig i duschen nu, sen väntar jobb tills imorgonbitti.

Må så gott//Jenny

5 kommentarer:

Marina sa...

Vi var där och det kom faktiskt inte en droppe regn på hela tiden. Massor med folk och många intressanta människor att titta på.

Ha en bra dag!

Millan sa...

Vi var inte heller där, Tilda var med kompisar och Max fick åka med grannen och Ville fick feber. Så det blev film för oss med.
Ha det så bra idag!
Kram

Fia sa...

åh vad kul att äntligen få lite updates om vad som händer på maltvägen! de är ju så upptagna så de knappt har tid att prata med oss så saknar oss gör de INTE. så allt är som det ska med andra ord ; )
vad kul att clara och alicia sov över. funkade det bra?
får ringa sen och se om någon är hemma och har tid och lust att prata. på lördag kommer vi upp så jag hoppas vädret blir stranddugligt tills dess. ha det gott!

Ann-Sofie sa...

Har inte blivit någon festival alls för vår del, har lixom inte orkat:)
1 vecka kvar att jobba sen blir det ny ledighet, skönt.
Var filmen bra?

Fia sa...

du jenny, tänkte be dig om en stor tjänst...
eftersom glassbilen fortfarande inte fattat att den måste anpassa sina turer till maltvägen efter vår semester, så kommer den såklart dagen innan vi dvs i morgon. om ni är hemma, skulle du vilja köpa 2 paket lakritssmack till mig? men som sagt, bara om ni ändå är hemma. annars får jag vänta, vilket jag inte heller lär dö av.. ; )
vi ses på lördag!
kram