tisdag 14 juli 2009

Min nya last.

Ja det får man nog säga. För i tre veckor nu har jag varit ute och gått minst en timme varje dag. Det är så skönt att vara igång. Det sköna med semestern, är att jag kan gå tidigt på morgonen, me like=))
På med träningskläder och bra musik i lurarna och så helst sol, men det går bra utan med!!
Igår var vi i stan, tråkiga saker som spik och skruv handlades plus massor av färg på Wallgårds. Sedan var det roliga i stan, där köpte jag sköna ut och gå kläder och nya skor
intersport.

Nu är Tobbe och hämtar brädor till trallen, imorgon börjar förhoppningsvis snickarna att bygga.
Jag tänkte ta en tur med dammsugaren, sen blir det nog Tollarp!!

Vad hittar ni på idag???

//Jenny

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Jag jobbar....men ikväll ska jag ut och springa eller gå för jag orkar kanske inte springa efter semestern:)Lyckos restn av familjen som är på stranden och kollar på handboll!
likadan skor som jag, fast jag har blå,supersköna!
ha det gott på semestern! Kram

FIa sa...

vad duktig du är!
får se, låt mig tänka...vad har jag gjort idag..?
jag kommer faktiskt bara på detta; legat vid poolen, suttit vid datorn, ätit, hängt omkring.....
man va fan. man har ju semester.
fast man skulle ju kunna röra på sig ändå förståss...;)

Marina sa...

HEla dagen har tillbringats på beachhandbollen och nu gör vi blåbärspannkakor. Mmmm.....

annaoco sa...

Det var ju en bra last, mina brukar inte vara så nyttiga :o) Här är vi fullt upptagna med 6 små kattungar som föddes i går morse.