söndag 9 augusti 2009

Uppdatering!!

4 veckors semester är nu över. Många härligt lata dagar har det blivit, tyvärr inte så många stranddagar.
Har varit dålig på att uppdatera här, känns inte som datorn har varit prio ett, men nu börjar den vanliga lunken igen så då kommer det nog att bli mer.

Här kommer lite bilder som är tagna under semestern!!

Kristianstadsdagarna!!



Stenbräcka camping!!







Släktträff!!






Marsvinsholms Skulpturpark!!




Talluddens camping!!







Börjar med en lätt vecka, skönt för barnen som ju har en vecka kvar på sitt sommarlov. Nu ska jag ladda mobilen med Lars Winnerbäck låtar som jag kan lyssna på när jag cyklar till jobbet imorgon.

Ha en fortsatt skön söndagskväll//Jenny

2 kommentarer:

Marina sa...

En vecka kvar har jag sen är det dags att jobba igen, jag längtar inte precis men så är det i alla fall......
Ni har hunnit med en del campingar ser det ut som, mysigt.

Ha det bra!

Ann-Sofie sa...

Ser så mysigt ut!

Kram