onsdag 19 augusti 2009

Framsida!!

Nu börjar framsidan att bli lite klar, dock återstår mycket än men vi har kommit en bra bit på vägen.

Här kommer lite före bilder:





Och här är bilder från nu:







Igår när jag körde till jobbet köpte jag Kvällspostens bilaga Gi Hälsa. Där var supermånga goda recept, dels var där recept på detta bröd som just nu står i ugnen och är snart färdigt. Sedan var där 2 veckors gi-meny så idag ska jag börja kampen mot de sista tråkiga extrakilona. Har hållt på med gi innan, det är ett bra sätt för mig att gå ner i vikt och det bästa av allt är att det funkar här hemma också.
Men innan jag ska avnjuta en macka ska jag ta ett tag i min rabatt på baksidan, den har glömts bort ett tag nu, så där är att göra!!

Ha en bra onsdag//Jenny

2 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Vad fint det blev!
GI är bra, funkar alltid, men jag är hopplös på det där. Äter alldeles för mkt gott och tycker det är döjobbigt när det ska bort.

Millan sa...

Det var ett gott bröd! Hoppas det finns kvar till frukosten i morgonbitti.
Framsidan kommer att bli jättefin!
Kram