måndag 24 augusti 2009

Helgen!!

Helgen har bestått av jobb, fotboll, trädgårdsfix & målning.


Tjejerna hade båda fotbollspremiär efter sommaruppehållet. Majas lag är uppflyttat en serie, så det där med vinst varje match, blir nog inte lika enkelt längre. De mötte Osby och förlorade med 3-0.


Claras lag spelar varje lördag på Vilan, de åkte på stor förlust mot KFF, men var lika glada för det. Clara gjorde 3 mål.



Har jobbat nätterna denna helgen, skönt för det innebär att man är ledig på dagarna. Huset har fått sig en omgång färg och gräset har blivit klippt. Tycker inte om att lämna hus och trädgård i uselt skick när man åker på semester, så det är skönt att det blev gjort. Städning av huset har jag hunnit med idag.

När jag tömde mobilen på bilder hittade jag lite kort på Måns, inte svårt att se vad han har för intresse!!




Nähä, nu ska det göras läxor med tjejerna, sedan packa det sista.
Klockan 23,23 rullar tåget ikväll mot Kastrup och sedan flyget till Kefalonia!

Ha det så bra//Jenny

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Hoppas ni får en underbar vecka!
Kram

Millan sa...

Jag är inte alls "avis" inte ett dugg;)

Men jag hoppas ni får det skönt i alla fall.
Kram

Ann-Sofie sa...

åh jag väntar på värsta solbilderna ju.=
Vi bokade flyg på airberlin.com och boende på youtravel.com. annars har vi bokat fly på travelstart.se och ticket.se

vi ska bestämma oss i helgen hoppas jag, men det blir nogMallis igen, barnen vill så gärna bo på det hotellet igen.
Ha det gott,kram