måndag 17 augusti 2009

Hipp Hipp Hurra!!

För våran lilla kille som fyller 3 år i dag!!

Igår hade vi kalas för släkten, idag firade jag och tjejerna Måns med att åka till Ystads djurpark. Måns tyckte det var en toppendag, tjejerna var besvikna för att det inte blev bad. Men tyvärr var inte vädret något badväder. Sen är det nog så att de var lite för gamla för att uppskatta det.

Imorgon börjar skolan igen, trodde aldrig jag skulle säga detta, men det ska faktiskt bli riktigt skönt. Skönt att komma in i lite rutiner igen, nu på sommaren har de gått och lagt sig samtidigt som mig och Tobbe. Älskar kvällar då man får lite egentid innan sänggående. Men det är nog det enda jag längtar efter, allt tjat med läxor och gympakassar som ska packas hade jag gärna varit utan.

Min och Tobbes resa till Kefalonia närmar sig, om en vecka packar vi nog det sista för att sedan ta natttåget mot Kastrup, Är väldigt glad för att det bara är vi som ska åka, flyget lyfter nämligen kl 06,05. Men vi kom fram till att det smidigaste var att ta natttåget från Kristianstad till Kastrup. Det går 23,23 och kl 01,43 är vi framme på Kastrups flygplats. Man kommer nog att vara lite off den dan, men vi kan ju vila upp oss en hel vecka=)

Nu sover alla barnen gott, ska kolla på friidrott lite, sen är det gonatt!!

Ha det så gott//Jenny

3 kommentarer:

ann-Sofie sa...

Grattis till stora killen i efterskott! Redan 3 år, tiden går fort!
Skönt med en resa själva, det hade jag oxå önskat.

Marina sa...

Här är det stora att de inte lägger sig före oss ändå, trots att det är skola. Oscar gör det iofs. men inte Erica. Kan sakna vuxentiden ibland men man lär väl få så det både räcker och blir över när det flyttar hemifrån.

Grattis till Måns!

Millan sa...

Tänk att han är 3 år!
Tack för kalaset i söndags.
Vi hörs på torsdag
Kram