söndag 21 december 2008

Stora julhandlingen!!

Gårdagen var riktigt lyckad med goda vänner och god mat som bestod av chili & limemarinad lax. När jag ändå var på Martins rökeri passade jag på att köpa några goda sillar till julbordet.

Idag är det jobb som gäller, sen blir det en tur till MAXI för inhandling av all julmat. Inget jag ser framemot, men lika bra att göra det idag så har jag det gjort.

Tobbe har fixat gran idag, hans uppgift är att sätta dit ljusen, sen vill jag gärna vara med och bestämma var kulorna och glittret ska vara. Så efter vi har packat in alla Maxivarorna ska vi klä den, sedan blir det glögg och soffläge.

Idag har jag bokat biljetter till mig, Tobbe, Millan och Anders vi ska gå och kolla på detta.
zwani.com myspace graphic comments

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst var det roligt igår. Du sjunger jättefint.Det ska bli kul med Batman och Robin.
Ses och hörs.....

Millan sa...

Ja visst var det gott igår det var bra att du fick biljetter ska bli kul att se dom.

Ann-Sofie sa...

Kikar in och önskar er en God Jul!

Anonym sa...

Önskar dig en riktigt GOD JUL!! Kram Pernilla

♥ mamman i huset ♥ sa...

Utmaning utförd!

God fortsättning till dig och din familj!