tisdag 9 december 2008

Ny butik!!

För alla oss som bor i Kristianstads trakten.
Denna butiken har öppnat i Åhus, dit ska jag ta mig en tur på fredag.
Ska du med MILLAN???

Idag är jag ledig, Måns har fortfarande vattenkoppor, ska vara hemma från dagis denna veckan med. Jag är hemma och vabbar imorgon, farmor hjälper oss på torsdag och på fredag vabbar Tobbe.
Idag har jag lovat Maja att vi ska köpa skor till henne, blir nog till att dra sig till Bromölla och se om där finns några. Har varit i alla skoaffärer i stan men utan att hitta några som föll Maja i smaken. Hon ska även köpa julklapp till Måns och Clara, första året som de själv ska handla till varandra. Mysigt att bara ta en åt gången, imorgon är det Claras tur och då har hon så klart även önskat fika på Darins. Lite orolig är hon för om mjölkmaskinen ska funka eller inte. Det får vi hoppas att den gör.

Nu ska jag och Måns klä på oss, vi ska på promenad med grannen sen blir det nog en kopp kaffe.

Ha en skön dag alla ni som är här och läser och glöm inte att kommentera!!!

5 kommentarer:

Marina sa...

KOmmentera glömmer jag inte!
Håll ut, din vinst kommer när du minst anar det.
Så bra att du tipsar om butiken. Dit måste jag åka en dag, i alla fall för att titta och inspirera mig.
Ha det bra!

Millan sa...

Jepp jag följer gärna med dit. Ska upp och titta på Luciståget i kyrkan kl 8 sen är jag "fitforfight" att trängas i affärer.
Ha det så bra i veckan, jag jobbar ons och tors.
kram

Ann-Sofie sa...

Den bloggen följer jag slaviskt....*ler*. Så ett besök får det nog bli i jul.

Fru Bes Blogg sa...

nää de funkade inte för mig med youtube! Är jag helt talanglös eller? Menade du att man bara klistrade in textremsan i inlägget??

/FINA

Anonym sa...

Du har en utmaning att hämta hos mig =)