måndag 15 december 2008

Utmaning!!

Jag har blivit utmanad av bloggen Isabels värld. En trevlig blogg som jag gärna följer.

Regler:
Publicera reglerna på din blogg
Svara på de sex 8-sakerna
Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram

Cityakuten
Idol
Äntligen hemma
Nytt läge
Bygglov
Du är vad du äter
Anna Pihl
Oskyldigt dömd

8 saker jag gjorde igår

Sov länge (barnen hade sovit hos sin mormor och morfar)
Åt god frukost i soffan
Plockade undan efter lördagens trevliga glöggfest
Slog in alla julklapparna
Messade med min tokiga granne
Firade far som fyllt åt
Åt en god middag hos mina föräldrar
Somnade till Wallander ( attan mé)

8 saker jag ser fram emot

Julafton
Jullovet ( skönt att slippa barnens läxor och gympakassar)
Nyårsresan till Stockholm
Helgens granhuggning
Årets första tulpaner
Våren
Min och Tobbes Greklandsresa
Ullaredsresan med mina arbetskamrater

8 favoritrestauranger

Herregud, detta får jag nog hoppa över. Är ju nästan aldrig på resaurang!!!!!!


8 saker på min önskelista

Halsband från Village
Väluppfostrade barn
Marimekko salladsskål i svart
Ett färdigrenoverat hus
En röd Odd Molly kofta
Vältränad kropp
Nytt matrumsmöblemang till nybygget
Mari Ljungstedts senaste bok

8 personer jag utmanar

Marina

Camilla

Mamman

Anette

Linda

Number nine on Melon lane

Mamman i huset

Fru Bes blogg

Avslutar med att säga HEJA KEVIN!!!!!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, jag antar utmaningen. MEn kan ju redan nu säga att det där med restauranger lär även jag få hoppa över.
Din önskelista var lite rolig. Kan man liksom beställa vältränad kropp och väluppfostrade barn??? Var i så fall??? Det är nog den där kroppen jag är mest i behov av. /MArina

Anonym sa...

http://www.bloggerbuster.com/
KOlla här för snöflingor. Scrolla ner lite så ser du en snöflinga och du klickar där. /Marina

Fru Bes Blogg sa...

hej!! jag vill också ha en vältränad kropp bara så där för träna det orkar jag inte! Usch va slö man har blivit med åren, men jag säger som alltid...Jag SKA ta tag i det! jag antar utmaningen...

/Fina

♥ mamman i huset ♥ sa...

Rolig utmaning som säger en del om den som antar den. Jag kommer att anta den när jag känner att jag har tid... Det är lite mycket nu...

Jag håller med föregående skrivare: kan man beställa väluppfostrade barn? Kanske kommer de fram när föräldrarna är lite mer utvilade, på jullovet alltså? HOPPAS DET!

Kram!

Millan sa...

Jag antar utmaningen får se om jag hinner ikväll eller får spara den till imorgon.

Kram