måndag 1 december 2008

Öpnna förskolan!!

Imorse var jag och Måns på öppna förskolan här i Köpinge. Idag stod det pyssel på programmet, Måns valde att baka pepparkakor:Han var bara intresserad så länge han hade deg att äta och när den var slut valde han lekrummet istället:


I eftermiddag har vi haft besök av Åsa och hennes två barn, vi fikade på pepparkakorna som vi bakade i förmiddags. Nu ska jag sätta mig och kolla in tv-bänkar på IKEA, ska dit imorgon och förhoppningsvis hitta någon fin.

Ha en fortsatt skön 1:a december!!!

3 kommentarer:

Marina sa...

Där gick vi också när barnen var små. Det var mysigt oftast. Ibland blev det en del skitsnack om mammorna som inte var där just den dagen och då bytte jag rum men som sagt oftast var det mysigt.
Nybakade pepparkakor luktar ju så gott! Ha en mysig kväll och ha det br apå IKEA. Jag ska till stan och köpa julklappar.

Millan sa...

Måns är en sötnos! Ses i morgon.
Kram

Ann-Sofie sa...

Ha så kul på IKEA!