fredag 10 oktober 2008

18 ÅR!!!!

Igår hade vi varit gifta i 2 månader och idag den 10/10 är det exakt 18 år sedan vi blev "ihop" på "riktigt".
Egentligen träffades vi sommaren -90, då i Åhusparken men då blev det inte riktigt bra. Istället så träffades vi på JACKIE, ett ställe man gick till som var på Sommarlust. NÅGON SOM KOMMER IHÅG?????
Vi dansade till Purple Rain, och lovade att vi skulle ringas dagen därpå. Jag var för blyg att ringa, men min bästa kompis Jenny ringde och låtsades vara jag, Tobbe var då precis iväg till en fotbollsmatch så istället var det han som ringde mig på kvällen, (det tog många år innan vi berättade att det inte var jag som ringde). Då tyckte man att det var pinsamt att man inte vågade, idag är det mest gulligt!!!!
JA, SÅ BÖRJADE DET OCH SEN HAR DET BARA FORTSATT, så här söta var vi -96, året då vi förlovade oss.
(Ny förlovade midsommar -96 på en camping i Skara)
Avslutar inlägget med "vår låt", hittade inte Purple Rain, så det får bli denna istället..

Ha en skön fredag, själv jobbar jag inatt, imorgon ska vi hämta våra familjemedlemmar, så ni får ha tålamod!!!

5 kommentarer:

Anette sa...

Jisses...18 år.....det är minsann rätt länge det!
Det är härligt med kärlek som håller
trevlig helg,
kram

Anonym sa...

Herregud Jenny... vad har ni nu hittat på.
Kram

Marina sa...

Oj så söta ni är på kortet. Vi har också varit ihop ganska länge, 16½ år ungefär. Förlovde har vi varit i gott o väl 15½ år och gifta i 10½ år. Stor del av livet!
Jackie minns jag absolut och Åhusparken också så klart. Stefan och jag träffades på jobbet.
Ha en bra helg!

Anonym sa...

grattis! vad söta ni är. framförallt snygg frilla tobbe ; )
herre gud, att ni har hängt ihop i 18 år! inte klokt vad tiden går...
ha en trevlig helg!

Millan sa...

Ni har varit ihop längre än vi och vi har en dotter på 14 år!
Parken är en epok i livet man aldrig vill glömmar!
Vi träffades föresten i baren på Grands, där blev jag uppraggad och han ringde två dagar senare som han lovade.
Ses i morgon!
Ha en skön helg!