fredag 24 oktober 2008

GYMPA!!

Igår var jag och Måns på gympa. Det är kyrkansverksamhet som har gympa i skolans gympasal varje torsdag. Det var första gången vi var där, men det blir nog fler gånger. Perfekt för Måns som behöver bli av med lite energi. Lite bilder från detta, inte så bra beror på att jag fotade med min mobilkamera.



Den stora jättegungan som en kreativ pappa kom på, var en klar favorit hos Måns och de andra barnen.

Idag kl 11, ska jag träffa Tobbe på stan. Vi ska ha en heldag på stan själva utan barn. Ska bli helt underbart, barnens farmor ska vara här och passa dem.
Vi ska uppdatera våra garderober, verkligen behövligt särskilt för Tobbe.
Lunch och fika ska vi såklart också försöka hinna med.

Middagen för ikväll är ChiliconCarne
som jag redan har förberett, det enda vi behöver köpa hem till det är ett gott bröd och ett gott vin.

Ha en skön fredag!!!!

3 kommentarer:

Anette sa...

Hoppas att ni får en skön dag, kan vi kanske få lite modevisning på söndag när barnen spelar fotboll??

Marina sa...

Kan ni fixa våra garderober också?
Gympa var kul för barnen. Båda våra älskade det. Nyttigt också. Ha en bra helg!

Millan sa...

Hoppas ni hittade var ni sökte, vi fyndade som bara den.
Måns ser ut att trivas med gympan.
Ses i morgon
Kram