tisdag 7 oktober 2008

Kallt!!

Imorse när jag skulle köra hem från jobbet, så fick jag skrapa rutan. Men som tur är värmer solen upp när den väl kommer fram. Måste få ner mina vårlökar i jorden, det ska jag nog fixa i eftermiddag. Är inte så road av trädgården på hösten, men på vårkanten när allt börjar växa och innan allt ogräset dyker upp, då tycker jag det är kul!!

Den 25/8 bär det av till Kefalonia, ska bli så härligt!!

Vi har också bokat in en resa över nyår. Vi ska hit:
Bild lånad från Stockholmsfoto.se

YES, vi ska fira nyår i vår huvudstad. Ska bli så kul, hela familjen längtar. Gunilla, Tobbes kusin har bjudit dit oss, snabbt kollade jag upp tågbiljetter och bokade resan direkt. Vi kommer att stanna 5 dagar. Bara att hoppas att jag blir ledig från jobbet, som tur är har jag mammadagar kvar sedan Måns, och dessa dagar kan de ju inte neka en.

Nej, nu får jag ta ett ryck med dammsugaren, kl 11 vankas fika hos grannen och det vill man ju inte missa.
Ha en skön tisdag!!!

4 kommentarer:

Marina sa...

Ja, kallt var det här också men inte frost.
Nu ska jag ut. Ha det bra på fikastunden!

Anonym sa...

skönt när man har resor att se fram emot!
vi håller precis på att kolla efter skidresor, skulle sååå gärna vilja åka på skidsemester igen, var ju flera år sedan sist. det är bara så ruskigt dyrt så vi får väl se om vi kanske väntar på något last-minute erbjudande.
här ska bli 20 grader i skuggan i morgon. här behöver vi inte skrapa minsann..; )

Millan sa...

Kul att komma till huvudstaden! Ni har en hel del roligheter framför er nu.
Ha en fortsatt bra jobbevecka för nu ses vi inte förrän lördag.

Ann-Sofie sa...

Kul med lite saker att se fram emot!