onsdag 29 oktober 2008

Tidig morgon!!!

Imorse slog Måns alla rekord med att vakna 04,45 och vara jättepigg. Ja, det var bara till att masa sig ur sängen och ta tag i denna dagen. Klockan 8,00 var Måns, Clara och jag på MAXI och veckohandlade och innan dess var redan två maskiner tvätt klara. Kanske inte så dumt att starta dagen vid den tiden, man hinner ju med väldigt mycket:-)))).............

Snart ska han sova middag, jag med tror jag för när Tobbe kommer hem ska vi köra till IKEA. Då vill man ju inte riskera att inte vara pigg och alert så att man missar några fynd.
Det är hallen som behöver fixas till. Är nöjd med hur vi har det nu, men tyvärr inte så praktiskt nu när katterna har flyttat in. Så här ser det ut nu:



Vi skulle behöva få upp skåp på väggen, kanske sådana här, men att man sätter tre bredvid varandra istället. (Bild lånad från Ikea.se)

Ja, vi får se vad det blir, ibland när man väl är där så kommer man på en helt annan lösning. Men med hem ska iallafall ljus och värmeljus, lite mer tallrikar och assietter av det som jag handlade sist. Kanske en och annan julsak, man vet aldrig.

Nu sover Måns snart i soffan, ska nog ta och lägga mig hos honom nu, det är så mysigt att ligga hos honom när han är så där trött då vill han gärna pilla med mitt öra. Tar nog inte lång tid innan vi båda sover gott!!!!!!

2 kommentarer:

Marina sa...

Visst finns det fördelar med att starta dagen tidigt. Man hinner mycket!
Ha det så trevligt på IKEA och sov gott!

Millan sa...

jo, jag mötte dig när jag for ut på min runda. Jag hittade det mesta men glömde en del så det blir en snabbis på fredag med.
Hälsa Sussane och tacka för receptet.

Ha det bra på IKEA!