tisdag 21 oktober 2008

VAB!!

Är hemma och VAB-ar med Maja idag.
Hon klagar på huvudvärk och lite magont, får hoppas att det snart går över.
Ingen bra vecka för mig att vara hemma, men det är ju inget man kan styra över.

Förra veckan visade jag lite bilder från Majas rum, Clara ville att jag skulle visa hennes rum också så då får det bli så.




Katterna verkar trivas bra, de sköter sina behov på lådan. I början hände det en och annan olycka, då var det inte så kul. Min fasa är att det ska lukta katt i huset, men det ska jag isåfall sätta stopp för. Igår hämtade jag ett paket som jag beställt från Cosas.
Paketet var fyllt med olika rengöringsmedel från Maison Belle.

Så nu ska här städas, i eftermiddag kommer Måns kompis och hans mamma på besök.

Vad ska ni hitta på idag???

4 kommentarer:

Marina sa...

Här är det slut på att "vabba" Båda är ju över 12.
Klart att Claras rum ska visas, rättvisa är ju ett ledord vet du väl!!!
Du kan komma hit med rengöringsmedel o trasa för att fortsätta här senare idag. Jag vill bara pyssla nämlige, inte städa.

Anette sa...

Hoppas att hon blir frisk snart...
Städattiraljerna verkar vara av sorten som luktar gott. Jag får nog ta en kik till på den sidan.
Hälsa Clara :)

Millan sa...

Vad letar Måns efter i Claras bokhylla?
Hoppas Maja känner sig bättre jag glömde fråga dej innan.

Kisarna är så söta, de växer fort

Ann-Sofie sa...

Hoppas att Maja kryat på sig!

kram