måndag 20 oktober 2008

HELGEN!!

Lördagens bokloppis blev ingen succéJag och Lola var "kassaansvariga"

Vi fick in ca 3500, så det var inte värt allt jobb som det innebar att fixa med allt runt omkring. Men nu har vi provat på detta, kanske nästa år satsar vi på en liten julmarknad, men än så länge är det bara lite tankar vi har.
På kvällen samlades några från loppis kommittén här hemma för pizza och vin, trevlig kväll!!!

Det blev inget IKEA igår, vi tar det nästa söndag. Hade glömt att Maja var bjuden på badparty i Furuboda, vi körde och lämnade henne, under tiden Maja var på partyt passade vi på att hälsa på min farmor som bor i Nyehusen. Hon bjöd oss på en god söndagsmiddag, med äppelkaka till efterrätt. Gott gott!!
Har jobbat inatt, bara hemma en sväng börjar jobba kl 12 igen.
Denna vecka är det jobb hela veckan, går av fredagmorgon sen är jag ledig hela helgen. Tobbe ska försöka bli ledig några timmar på fredag, vi behöver nämligen uppdatera våra garderober. Ska också försöka hinna med att köra in till stan med tjejerna en eftermiddag och köpa nya höstskor. Vi köpte en omgång precis efter sommaren, men de paren är redan uppslitna.

Vad ska ni hitta på i veckan!!!

2 kommentarer:

Marina sa...

Jag såg dig precis runt en hörna så jag var itne helt hundra men nästan. Hjärtanen köpte jag itne där, dom är köpta på Solhaga.
Skor är ju ett kapitel för sig! Oscar sliter som attan. Skateboarden skulle jag kunna bryta i bitar emellanåt, rena rama skoslitaren. Han får ha gamla slitna skor till det. Ser ut som trasor efter ett tag.
Ericas fötter växer itne mer men jag kan inte påstå att hon är så rädd om sina skor. Dom har någon grej för sig emellanåt att man ska trampa på varandras skor. Som en lek liksom (så stora dom är!). Skumt!
Så synd med bokloppisen. Erica hade träningstid så vi kom aldrig så långt som till loppisen. Dessutom har hon kommit fram till att låna böcker är smart för då sparar man pengar och dom tar ingen plats. Kan bara hålla med!
Ha en bra vecka trots mycket jobb.

Millan sa...

Trist att det inte blev något med bokloppisen efter allt slit ni lagt ner.
Ha det bra!