torsdag 9 oktober 2008

2 Månader!!

Ja, då är det den 9/10. Alltså två månader sen den den stora Dagen då vi blev man och hustru. Tänkte jag skulle visa lite fler bilder från bröllopet:I väntande stund.
Ingång till tonerna av Brudkör ur Lohengrin.Maja sjunger Aldrig ska jag sluta älska dig av Helena Bergström.Totte sjunger, För alltid av Sara Löfgren och I`m Yours med Jason Mraz.Man och Hustru.
Vår lille spillevink!!!!

Ja, en underbar dag som alltid kommer att kännas varmt om hjärtat när man tänker på den.

Nähä, nu får man väl ta och göra lite nytta. Börjar jobba kl 12.00, innan dess ska här planeras lite. Vi ska nämligen få 2 nya familjemedlemmar, NYFIKNA???, kan bara säga så här mycket att ni som känner mig tror nog att jag har blivit helt galen.Och faktiskt när jag själv tänker på det, känns tanken helt galen.
Ni får ha lite tålamod, vad det är får ni reda på imorgon eller på lördag!!!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

jättefina bilder! hoppas man får se ännu fler när vi kommer upp till jul..
tja, vad kan det va. jag gissar i allafall på något fyrbent lurvigt..??
katter kanske? kaniner? hamstrar?

Anette sa...

hmmm, fåglar???

Ann-Sofie sa...

Katt gissar jag på.....bara för att du är så glad för att städa:)

Jenny sa...

Vad fina ni var! Vad jag är glad att jag fick vara med och se er på riktigt. Jag tror det blir kaniner....????

Millan sa...

Ja vet nåt som jag inte berättar =)

Grattis på 2 månaders dagen!
Fina bilder från bröllopet.

Jag var inne på Duka outlet häromdagen med min man det har blivit mycket bättre än den förra lokalen, värt ett besök och jag följer gärna med dej för mannen var inte särskilt intresserad av att gå där.

Marina sa...

Kul att minnas tillbaka nu när det gått ett tag kan jag tänka mig. Fina bilder!
Jaha, kan det vara katter, kaniner eller hamstrar kanske?