fredag 31 oktober 2008

RALLYBRUDAR!!

Igår var vi och såg Rallybrudar, Maja och Clara tyckte den var jättebra, jag och Tobbe tyckte den var sevärd.Jag tycker det är mysigt att kunna gå på en film som passar hela familjen. Måns lämnade vi hos mormor, det var han nöjd med.

Idag ringde de från Bromölla möbelaffär och berättade att soffan kommer att levereras på tisdag, YES!!!
I förmiddags var jag, Clara och Måns inne i stan en runda med Lola och Hannah. Vi köpte present till Millan, hon fyller nämligen 40 på söndag, men imorgon ska hon ha fest. Jag och Lola tar nog en runda till stan imorgon också, en runda utan barn. Jag tänkte ha en svart klänning som redan finns i garderoben, men tänkte piffa till den med ett skärp och några färgglada strumpbyxor. har tänkt mig något mot det lila hållet, får se vad det blir.

IKEA turen blev lyckad, vi fick med oss vad vi ville ha plus lite annat smått och gott. Hallen är i stort sett klar, behöver köpa en list, återkommer med bilder när den är helt klar.

Nu ska här förberedas kvällsmat, sedan får man väl plocka fram godisskålen så man är förberedd när det börjas spökas!!!

Ha en skön fredagskväll!!!!

2 kommentarer:

Marina sa...

Har inte sett Rallybrudar men den verkar rolig.
Visst är det kul att gå hela familjen (eller så gott som för er del). HArry Potter brukar vi se tillsammans.
Så det blir fest i morgon, låter roligt. Hoppas ni får trevligt.

Anonym sa...

mysigt att gå på bio. jag älskar det, skulle kunna gå minst 1 gång in veckan.
ja, från ikea kommer man sällan hem tomhänt. i alla fall sevetter och ljus landar alltid i påsen.
ha en trevlig kväll i morgon hos millan! kram.