söndag 9 november 2008

FARSDAG & UPDATE!!

Vill börja med att säga ett stort grattis till dig far på Farsdag!!
zwani.com myspace graphic comments

Jag spenderar farsdag på jobbet så mycket firande blir det inte idag. Vi firade igår istället med en god ålamiddag hos min farmor i Nyehusen. Idag är barnen med Tobbe och far på badhuset, sedan blir de bjudna på middag hos mamma.

Veckan för övrigt har varit ganska lugn. Vi har sålt det gamla soffbordet och soffan på blocket. Den nya soffan är på plats så även brickbordet från Village ( återkommer med bilder på detta).

Stjärnan som jag beställde från Många rum har kommit. Texten på stjärnan fick man själv bestämma, på vår står det: "Våra stjärnor Maja, Clara & Måns". Den blev placerad på en tavellist i köket.
Jag har även hunnit med att lägga in lite kläder och en massa filmer på Tradera. När Måns var liten sålde jag jättemycket där, men sen kände jag att tiden inte räckte till så då slutade jag. Men nu tycker jag att det är roligt igen, så då kör jag ett tag tills jag tröttnar igen.
Ett besök på Ovesholms slotts julmarknad har jag med hunnit med. Jag längtar till julen!! Två flaskor glögg och gott julgodis (tyvärr redan slut)fick följa med hem.

Avslutar med en utmaning som jag fick av MILLAN. Den går ut på att berätta SJU saker om sig själv.

PÅ MIN LEDIGA TID GÖR JAG HELST:

*Umgås med min familj

*Går på långpromenad

*Umgås med mina vänner

*Läser en bra bok

*Sitter och surfar/bloggar


JAG KAN INTE MEN VILL KUNNA:

*Sy på symaskin

*SJUNGA


Detta skickar jag vidare till Fia, Mamman och Anette. Anta utmaningen om ni vill!!!!

Fortsatt skön söndag!!!

3 kommentarer:

Marina sa...

Så fin stjärna!
Sjunga kan inte jag heller men skulle mycket gärna kunna.
Jag har aldrig provat att sälja på tradera men det skulle man kanske prova.
Ha en bra ny vecka!

Millan sa...

Hoppas du får det sålt, undrar om jag får tummarna loss och lägger in mina grejor med.

Jag är nyfiken på att se stjärnan!

Ha det så bra i veckan

Ann-Sofie sa...

Vill gärna se stjärnan - har tittat ett tag på den!
Utmaningen finns numera i min blogg!

kram