torsdag 13 november 2008

Väskorna är packade!!

Nu är äntligen väskorna packade.
Jag fick muta Måns med glass för att överhuvudtaget få något gjort,han är ett energiknippe utan dess like.

Imorgon 07,23 rullar tåget mot Degerfors och klockan 12,46 ska vi vara framme. Måns ska vara hemma med sin mormor och lite hos sin farmor. Vi kommer hem på måndag vid 15-tiden, då kör vi direkt och hämtar honom.

Slänger in en bild på vår nya soffa också, vi är supernöjda med den.

Nej, nu ska jag kolla på Nytt läge sen är det god natt!!!

4 kommentarer:

Marina sa...

Ha en trevlig helg! Ser ju bra ut med soffan.

Millan sa...

Hur kunde jag missa att du fått en kamera? Lyllos dej!!

Soffan är verkligen snygg )och skön att sitta i).

Hoppas Måns får det bra hos farmor och mormor, de vet att om katterna behöver släppas ut kan de bara ringa...

Ha ni andra det så jättebra i helgen!

Hörs på måndag.
Kram

Anette sa...

Då hoppas jag att ni har en härlig helg!

Linda -Galleri Palla sa...

Snygg den var soffan!! Visst ska jag hälsa Carina, om jag har träffar henne...