tisdag 18 november 2008

Värmlandshelgen!!

Vi har haft en jättemysig helg i Karlskoga, hos familjen som vi träffade i Bulgarien.
Fyra lyckliga tjejer har lekt och busat hela helgen. Vi vuxna har mest suttit och snackat och umgåtts och ätit god mat.
Lördagen bestod av lite shopping inne i Karlskoga. Maja och Clara hittade kläder till skolavslutningen och jag hittade denna butiken. Där var mycket fint, jag köpte vita GOD JUL bokstäver och små zinkskyltar med siffrorna 1-4, dessa ska jag knyta runt 4 blockljus och använda till en advents ljusstake.
På söndagen var vi här och bowlade efter det åt vi goda pizzor.
Tjejerna har uppträtt och lekt fotomodeller, många kort är tagna med vår nya kamera. Här kommer några:









Idag har jag varit ledig på dagen, gick av imorse. Tråkväder hela dagen, hade bestämt mig för att börja med mina promenader idag men när det öser ner kan jag inte gå med vagnen för jag har inget regnskydd till den. Istället blev det te hos Millan, passade även på att låna hennes våg och väga alla mina Tradera vinster. Nu ikväll har jag mailat alla vinnare, tråkigt som attan, men nu är det gjort.

Nu sitter vi i soffan och kollar på S.o.S familj, har ni sett det???

3 kommentarer:

Marina sa...

Låter som en härlig helg!
Vi har inte tittat på sos, vi ser Äntligen hemma vid den tiden.
Jag har också varit ledig idag. Dammtorkat lite, med betoning på lite. Småpysslat med lite av varje.

Millan sa...

Skönt att det var bra och alla hade kul.
Kram

Ann-Sofie sa...

Låter som en härlig helg!

kram