onsdag 26 november 2008

Snart advent!!

Idag har jag tagit mig en liten shoppingrunda. Inhandlat diverse saker som jag ska använda till adventpyntet.
Började min runda på Eko, dör köpte jag ljus, hyacinter, julklappar och en massa annat smått och gott. Sedan körde jag till Bromölla möbelaffär och köpte julklapp till Clara och ett ljusfat, detta ska användas till min adventsljusstake ( visar bild på detta när den är "färdig pimsad"). Sedan blev det en liten runda i Åhus innan jag hade tid på Tidlös, fixade min bryn.

Nu är jag hemma, lite kluven om jag ska börja adventspynta nu eller på fredag, det kliar i fingrarna. Tänkte iallafall att jag skulle fixa min tygtavla med det här tyget
som jag köpte på Åhléns för ett tag sedan.

Har ni börjat pynta???

4 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Var på EKO idag( hälsade på din make..) och köpte lite mer pynt och nya slingor till granen och till trädet där ute och lite adventsklappar till barnen. Kul att shoppa:)

Millan sa...

Shoppa är väl alltid kul när man har tid och pengar.

Vi var på vinden i dag och tog ner julsakerna, där är massor med sånt jag inte vill ha längre får se vad övriga familjen tycker....

Fredag är discokväll och som förälder till en 5a får vi snällt vara med där på två av fyra discon.
Annars hade jag sett fram emot ett glas vin i goda vänners sällskap.

Vem vet vi kanske hörs imorgonkväll? Annars blir det väl inte förrän söndag....

Kramisar

Kram

Anonym sa...

Visst är det snyggt det där tyget!

Marina sa...

Jag har börjat pynta lite med ljusfat, hyacinter och jag har förberett adventsljusstakarna med ljus o mossa.
En sväng till EKo behöver göras för att leta ett par julklappar.
Stjärnor och ljusstakar kommer itne upp förrän tidigast fredag.
HA det bra!