tisdag 11 november 2008

TISDAG!!

Jobbat inatt, sedan direkt på fritidsmöte. Det varade fram till lunch, efter det tog jag en runda till stan.
Kände att jag behövde lite nya toppar, (eller hur mamma). Just nu har jag bara en massa blusar som måste strykas och det är något av det tråkigaste jag vet. Så två toppar och en blus blev det. Blusen var så fin så jag kunde inte motstå den, men om jag bara använder den och inga andra blusar så blir det ju bara en att stryka!!
Lite nytt till tjejerna blev det också. Till Clara köpte jag en top på Benetton och en top på H&M. Sedan köpte jag en kofta och ett par jeans på Exit, inte alls säkert att hon vill ha dessa, de får nämligen inte sitta löst utan ska vara slimfit.
Till Maja blev det en top och en kjol på Benetton, de reade med 30% rabatt så det blev inte så dyrt. Även Maja fick en top från H&M och strumpbyxor.

Sedan blev det lite paket till Karlskoga familjen. För nu på fredag ska vi ta tåget till dem och det ska bli så kul att ses igen. Vi längtar hela familjen på att få komma dit.
På hemvägen tog jag rundan om OnOff och köpte ett nytt Nintendo DS till Maja. Hennes har nämligen gått i sönder och det var inte hennes fel, utan en annan dams fel. Clara har Nintendo Ds och på tåget är det bra att ha som tidsfördriv. Det förra som Maja hade var rosa, idag blev det denna färgen:

Ikväll ska vi alla på fotbollsavslutning i klubbstugan. Tjejerna tycker att det ska bli spännande, det kommer nämligen en eldslukare dit. Det kommer även att bli prisutdelning och fika.

Vad hittar ni på idag???

1 kommentar:

Millan sa...

Storköp på gång, förstår att du inte kan följa med imorgon.

hoppas det går bra med kissarna i morgon.
Kram