måndag 3 november 2008

HELGEN!!

Tjejerna gick Halloween i fredags, så här hemska såg de ut. Maja köpte svart hårspray på Maxi, inte lätt att få väck. vi fick tvätta håret 4 gånger innan allt var borta.

Godis skörden som de fick delades rättvist mellan de fyra.


Lördagen spenderades först i stan med grannen Lola. Köpte lite nytt till kvällen, hittade även ett jättefint jultyg på Åhléns som jag ska använda till att klä en tygtavla.

Sen var det bara hem och börja fixa sig tills kvällens 40-årsfest hos Millan.Vi hade en väldigt trevlig kväll och var hemma klockan 02.00. Det straffade sig igår. Trött och seg hela dagen och jobb på det, ingen bra kombination. Men som tur är så är man ju inte på fest varje helg.

Inatt har jag jobbat, tog Maxi på hemvägen, skönt att veckohandlingen är avklarad. Klockan ett ska jag träffa Clara på skolgården, vi ska på utvecklingssamtal. Sen ska jag hämta Måns därefter får jag väl hem och förbereda kvällsmaten som idag ska bli köttfärslimpa, potatis och sås.
Vad ska ni äta för gott idag???

3 kommentarer:

Marina sa...

Söta, läskiga barn!
Vi ska äta makaronilåda ikväll. Erica och Oscar är hemma först idag så dom står för maten. Erica ska vara på tränign kl 17 och då finns det inget mycket annat att välja på än att dom lagar maten.
Jag hittade ett randigt tyg på Åhlens som jag kanske ska köpa och sy kuddöverdrag av till kökssoffan.

Millan sa...

Jag har ett gäng foto på barnen som jag lägger på ett usb-minne så du får dom från bla Halloween.
Kan fortfarande inte känna igen Maja i mörkt hår och vita ögonfransar.;)

Gick det bra på samtalet, vi har ju ett mönsterbarn så vårt gick utmärkt =)

Millan sa...

Jag har en utmaning till dej!