fredag 21 november 2008

Fredagkväll!!

Äntligen fredag igen, skönt med en helt ledig helg. Tyvärr får vi inte så mycket tid tilsammans hela familjen. För imorgon ska Tobbe spela i Hässleholms cupen hela dagen och på kvällen ska han hit och roa sig tillsammans med sina arbetskamrater på EKO.
Maja tränar imorgon förmiddag, sen ska hon följa med sin kompis Fanny hem och "va", nu ska man inte säga leka mer.
Claras önskemål för morgondagen är att jag och Måns ska följa med henne till stan och fika på Darins. Ett sådant förslag är jag inte sen att tacka ja till, det är nämligen hennes och mitt favorit fikaställe.
Hon vill även att vi ska inhandla kalsonger till Måns, han har nämligen börjat att kissa på pottan. Han vill inte alls ha blöja på sig utan springer glatt runt i Claras trosor, något hon tycker är pinsamt, "tänk om det kommer någon och ser att Måns har mina trosor", ja usch vilken hemsk tanke, den måste genast åtgärdas.
Ganska kul tycker jag att få köpa små söta kalsonger, det är ju något nytt. Det bästa av allt är att jag fick 100:- från H&M i bonuscheck, den ska jag använda till detta.

Nu ikväll har vi haft tacorulle och gott vin till middag, efter middagen spelade Måns och Clara fotbollsmatch:


Maja slappade i soffan med sitt Nintendo:

Lite sann syskonkärlek bjuder jag också på:

Kan inte låta bli att lägga in denna godingen också:

FORTSATT TREVLIG FREDAGSKVÄLL!!!!

4 kommentarer:

Marina sa...

Myysigt med syskonkärlek (av den positiva sorten!)
FIka på Darins låter hur mysigt som helst. Stackars Clara som måste låna ut sina trosor! Till en killa dessutom! Nä, ni måste nog köpa kalsonger i morgon.

Millan sa...

Ha nu en bra helg, vi hörs imorgon!

Anette sa...

Att åka och fika på stan låter så himla mysigt. Jag har ju inte lyckats få en dotter...och sönerna tycker att "vaddå fika...det kan vi väl göra hemma???"

Mys på och gudars vilken gullig pussbild :)

Anonym sa...

hahaha! kan riktigt föreställa mig måns i claras trosor. rolig syn ; )
hoppas ni får en trevlig fikastund på darins! kram.