söndag 10 augusti 2008

Bröllopsdagen!

Gårdagen var en helt fantastisk dag från början till slut.

TACK till alla er som ville vara med och göra den till underbar och oförglömlig dag som vi alltid kommer att minnas.

Jag har ännu inga bilder att visa men på Millans sida kan ni se några bilder från bröllopsvalsen.

Morgondagen består av packning, för på tisdag åker vi till Bulgarien.

Nu tar jag och bloggen semester, sedan återkommer jag med bröllop och semesterbilder.

Ha det så bra alla ni där ute!!!!

3 kommentarer:

Marina sa...

Grattis till att ha blivit fru Nilsson! Hoppas ni får en härlig resa.

Anette sa...

Så Fru Nilsson,
visst är det något alldeles speciellt att klä sig inför sitt bröllop, att stå i kyrkan och säga Ja, att se sin man i ögonen när man dansar brudvalsen........
Se nu till att ha en alldeles underbar smekmånad.

Millan sa...

Tack fru Nilsson för vi fick vara med på er dag. Jag och min man hade väldigt roligt!
Kramisar