torsdag 7 augusti 2008

Dagens sysslor!!

Idag har vi mycket på schemat.
Tobbe ska vara på Klipp & Kryll och klippa sig kl 9.00.
Sen ska han och Jocke köra till Ateljè MB och hämta sina och Måns kläder.

Jenny som ska passa Måns och Clara kommer hit klockan 10.00 och hämtar resesäng och kläder tills på lördag. Efter det tänkte jag att jag skulle klippa gräset, tvätta och hinna med en promenad.

När Tobbe sedan är tillbaka ska jag köra till stan och fixa detta.
* Betala blommorna på Växthuset sen är det bara för mamma att hämta dem där imorgon.
*Lämna väska på hotellet som vi ska sova på.
*Hämta min vigselring på Guldsmed Rolf Nilsson.
*Handla på Willys.
*Lämna lagerblad till Christine (ska vara på bordsdekorationerna)
*Fixa klart bordsplaceringarna.
*Göra en stor skylt med bordsplaceringen.

När detta är klart blir det nog soffan ett tag, sen ska jag och Tobbe öva på bröllopsvalsen. Känns som det är högtid för det nu.

Nu ska jag bädda och ta ett tag med dammsugaren innan Jenny kommer.

Ha en bra dag!!!

6 kommentarer:

Millan sa...

Jenny, du måste komma ihåg att ta det lugnt!
Kram

Anonym sa...

Jösses lilla gumman!! Jag håller med Millan: Ta det lugnt!
Puss&Kram

Anonym sa...

låter som en späckad dag, men nu drar det ju ihop sig rejält ; )
själv ska jag också in till stan sen och äntligen kolla efter bh och underkjol till festen vi ska på. så vi ses kanske i stan ;)

Marina sa...

Det låter som en intensiv dag. Ta nu inte ut dig alldeles innan lördag.
Jag hinner nog inte inom bloggen i morgon (Ska till Ullared!) så jag vill önska er lycka till med bröllopet och hoppas det blir så som ni vill ha det. Glöm inte att stanna upp emellanåt och verklgien ta in det underbara. Njut av stunden!

Anette sa...

Hej på er,
Några tankar på vägen

*Glöm inte att njuta av morgondagen

*Det är ER dag

*Säg Ja till varandra för kärlekens skull

åsså en massa ha-en-undarbar-dag kramar från oss på andra sidan byn...

Anette sa...

med morgondagen menar jag naturligvis lördagen...