måndag 4 augusti 2008

Måndag!!!

Idag har jag hunnit med en hel del.

Var i Vinslöv på Atelje MB och slutprovade min klänning, den satt som en smäck.
När jag ändå var i Vinslöv passade jag på att hälsa på våra gamla grannar Linda och Ola. Inte ofta vi träffas, men alltid lika trevligt.

Efter Vinslöv körde jag till Skepparslövs Golfkrog och hämtade ett stort smideshjärta som vi ska klä med murgröna. Det ska sen hänga bakom mig och Tobbe under middagen.

Sedan var jag hos Fia på Klipp & Kryll och färgade håret. Blev mörkt med några ljusa slingor. Jättefint tycker jag!!!

Därefter körde jag hem och hämtade upp Tobbe. Vi körde till "badplatsen" och träffade Fredrik. Vi kollade in bra platser för fotografering. Tyvärr är där nästan inget vatten i ån och helt uppvuxet vid träden så vi bestämde oss för att ta alla korten vid kyrkan. Det blir nog bäst, det är snyggt med bröllopskort mot en vit kyrkvägg. Vi bestämde med Fredrik kl 13.00 på lördag.

Just nu sitter jag och trycker ut festhäftet, tänkte lägga ut det efter vigseln, men inte innan för då är det ju ingen överraskning till dem som kommer på bröllopet.

Ute öser det ner och viner i trädtopparna, nu kan man inte fatta att det bara är tre dagar sen vi var på stranden. Känns som rena rama hösten ute, bara att hoppas att det ordnar upp sig tills på lördag.

1 kommentar:

Millan sa...

Har du fått tips ang murgrönan?
Jag letar vidare annars.
Vi hörs imorgon om du behöver hjälp.
Kramisar