tisdag 5 augusti 2008

Fortfarande Tisdag!!

Herregud, vilken dotter vi har.
Både jag och kantorn föll i gråt, undra om det är lönt att sminka sig innan kyrkan??

En trevlig fikastund hade vi med Gunilla och barnen. När Gunilla körde hem ville Clara följa med och leka med Linnea och då stannade Tova kvar här och lekte med Maja.

Färgpatronen tog slut så Tobbe fick ta en tur till stan och köpa ny, men nu är iallafall alla papprena till festhäftet utskrivet. Så imorgon ska jag fästa alla 47 det kommer nog att ta sin tid.

Igår när jag hämtade hjärtat i Skepparslöv så var det inpackat i en svart sopsäck. Idag när jag och Tobbe skulle titta på det så blev vi jättebesvikna, var inte alls som vi tänkt oss så nu måste vi tänka om.
Har ringt runt till några blomsteraffärer och hört vad de tar för att hyra ut en brudbåge. Några som ska höra av sig imorgon, så vi får väl se vad vi kommer fram till.
Nu ska jag köra och lämna Tova och hämta hem Clara, sen blir det nog mys i soffan till Allsång och Morden i Midsomer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det ska bli jättekul att få ta del av det i kyrkan på lördag. hoppas ni får lite bättre väder bara, det här är ju rena rama höstvädret. men om inte så sägs det ju att regnar det på bröllopet så blir det ett lyckligt äktenskap. =)
ha en trevlig kväll!

Anette sa...

åhhh jag kan se henne framför mig.
Hoppas att ni får en underbar dag på lördag!

Millan sa...

Klart tösen är underbar, det visste vi redan!
Synd på bågen, inget man kan kan göra själv? du vet med lite god vilja och piffiga ideer?
Vi hörs under dagen.
Kram

Ann-Sofie sa...

Härligt med barnsång i kyrkan!
Synd med hjärtat, går det inte att fixa till så att det blir bra?