onsdag 6 augusti 2008

Onsdag!!

Jag fixade klart alla festhäftena igår kväll. Riktigt skönt att det är klart. Det löste även sig smidigt med brudbågen.När jag var och hämtade Clara så pratade jag med Gunilla om båge och då kom hon på att det hade hon och Tomas när de gifte sig och den hade de sparat. Så det var bara till att lasta in den i bilen. TACK GUNILLA!!!

Idag har jag och Millan varit först i Åhus och tagit lite sand till ljusdekorationerna, sedan hämtade vi hem hennes barn från Åhus camping. Vi kom mitt i lunchen så då blev även vi bjudna på god pastasallad och kassler. Tack för det Lena!!

Efter det började vår jakt på murgröna. Vi behövde inte ge oss iväg så långt för vid Köpinge kyrkas allé fanns hur mycket som helst. När vi hade plockat allt körde vi till Christine med det. De har ett stort kylrum så förhoppningsvis ska den hålla sig fräsch tills på lördag. Tack för hjälpen Camilla!!

Nu har Tobbe kört till Åhus för att hämta sin ring, hoppas nu att den är bra. Jag tänkte ta ett tag med tvätten. Ikväll ska vi bort till Millan och Anders och grilla kycklingfilè ska bli gott!!
Vad ska ni göra ikväll???

Inga kommentarer: