lördag 30 augusti 2008

Förkylnig!!!

Usch, har dragit på mig en tråkig förkylning.
Inte alls kul, känns som huvudet väger flera ton.
Jobbar hela dagen idag, sen ska jag hem och fira min älskling som fyller år. Det blir lugnt, släkten firade honom i fredags när vi firade Måns. Så ikväll blir det bara vår lilla familj. Blir en kycklinggryta med färsk pasta till och en god sallad. Till efterrätt blir det en god tårta som jag köpte på Café Sandhem när jag körde till jobbet imorse.

Imorgon ska vi på dop. Det är Tobbes lilla kusinbarn som ska döpas i Åhus kyrka. Jag har beställt en sådan här fin doptavla på ISA FORM.



Alla ni där ute, ha en riktigt skön lördag och passa på att njut av det fina sen sommarvädret!!!!

2 kommentarer:

Marina sa...

Tråkigt med förkulning. Domv erkar poppa upp lite här och där nu. Erica är täppt i näsan och har lite ont i halsen. Inte kul!
Krya på dig och hoppas du kan njuta av vädret i morgon.

Anonym sa...

Isas tavlor är så fina! Jag gav min brorsdotter Vera en tavla när hon döptes. Föräldrarna blev jätteglada!