tisdag 5 augusti 2008

TISDAG!!

Sitter och skriver ut festhäftet och hoppas att det ska klara sig med färg, anners måste jag köra till stan och köpa. Det är jag inte pigg på.

Kl. 11.00 ska jag följa med Maja till Köpinge kyrka, hon ska provsjunga med kantorn inför lördagen. Jag tror jag är mer nervös än vad hon är.

Kl. 13.00 kommer Tobbes kusin Gunilla och hennes två barn Tova och Linnea och hälsar på. Vi träffas inte så ofta för de bor i Stockholm, men nu är de i Åhus hos Gunillas föräldrar, ska bli kul att träffas. Efter de har varit här ska jag köra bort till Christin med hjärtat som ska kläs med murgröna.
Är det någon som vet var det finns murgröna som man kan plocka???????

Sen har vi faktiskt inte mer på schemat idag eller rättare sagt jag har inget, Tobbe ska däremot spela match ikväll. Som tur är så är det hemma match så han är bara borta i några timmar.

Nu ska jag ta ett tag med dammsugaren innan kyrkan!!
Vad står på ert schema idag????

3 kommentarer:

Marina sa...

Åh så roligt att ha dottern sjungandes på bröllopet. Men jag hade nog gråtit som bara den. Jag har så lätt för att gråta. Erica var bara 4 år när vi gifte oss annars hade hon nog sjungit, hon är ganska modig när det gäller sådant.
Vilken sång ska Maja sjunga?
Här bled det en tur med dammsugaren i går. Det var akut kan jag lova!
Som det har stormat i natt, vi hade ingen ström på hela natten.

Ann-Sofie sa...

Inte mycket står på vårt schema idag...lite tradera, lite tvätt och kanske en sväng till maxi och Rusta?

Marina sa...

ja det är klart att det ska vara en hemlighet, så långt tänkte jag inte.