lördag 9 augusti 2008

LÖRDAG!!!

Idag blir jag Fru Nilsson!!!!!!!!!!!!!!

7 kommentarer:

Millan sa...

Hoppas det blir en underbar dag!
Kramar

Anette sa...

Då får du väl döpa om bloggen nu?
För du fortsätter väl att blogga? Vi vill ju ha lite bilder och kommentarer om själva händelsen oxå :)
Ha en underbar dag

kram

Marina sa...

Jag hoppas så att det blir bra för er. Vädret ser ju bra ut ännu så länge. Lycka till!

Linda -Galleri Palla sa...

Stort grattis! Hopps ni får en underbar dag!!

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!
Igår var jag och tittade på ett mycket fint brudpar de var så vackra och de tre söta barnen var helt underbara.
Grattis igen till er Jenny och Tobbe.

Anonym sa...

hoppas festen blev lika lyckad som vigseln i kyrkan! det var jätterörande, jag satt och blinkade hela tiden. hoppas du lägger in många bilder.

Anonym sa...

Ps från Lena
Ge den lilla sånglärkan Maja en kram från mig. Hon var jätte duktig.
Hoppas hon inte blir sjuk eftersom hon var lite krasslig igår.
Jag såg Millans bilder från er dans vad fina ni är. Maja berättade att ni hade tränat hemma.
Lena