tisdag 12 augusti 2008

Jag Hinner.......

Trodde att det skulle bli super stressigt fram tills vi skulle åka till Bulgarien. Därför tog jag och bloggen semester redan i söndags, men det är inte alls stressigt så jag hinner med ett inlägg innan vi ska börja packa. Flyget går inte förrän kl 18.25 ikväll så vi tänkte köra hemifrån vid 15.30-tiden.

Som redan sagt så hade vi det helt underbart i lördags.
Dagen började för mig och Lola på Klipp & Kryll, jag fick håruppsättning av Fia och blev sminkad av Camilla, superduktiga tjejer som gjorde mig till en riktig brud.
Klädde även om där, sedan körde vi till Christine och hämtade min brudbukett, därefter bar det iväg till kyrkan.
Där träffade jag kvällens stiligase karl och min blivande man Tobbe
och min bror Jocke som skulle vara Bestman.
Fredrik och Annika var redan på plats sen var det fotografering som stod på programmet. Barnen dök också upp till fotograferingen, tjejerna var inga problem med att få med på bild, däremot Måns sprang som en galning varje gång Fredrik eller Annika bad honom stå stilla. Ska bli kul att få se de bilderna sen.

Fia hade skickat två bilder från kyrkan, tänkte ni skulle få lite smakprov tills vi kommer hem från Bulgarien.
Den första bilden är på mig, far och barnen när vi går in i kyrkan till tonerna av,Brudkör ur Lohengrin.


Den andra bilden är från när vår helt fantastiska dotter Maja sjunger, Aldrig ska jag sluta älska dig med Helena Bergström. Jag tror inte ett enda öga var torrt, vi bara njöt.


Nej, nu ska jag äta frukost och läsa tidningen, sedan ska här packas för fullt.

Nu tar vi semester på riktigt, ha det så bra allihop!!!!!

4 kommentarer:

Millan sa...

Hoppas att ni får en underbar resa!
Kramisar

Anonym sa...

Ha nu en riktigt skön bröllopsresa!
Jag ska ta väl hand om Måns.
Kram

Ann-Sofie sa...

Trevlig resa!

Marina sa...

Oj så fina ni är allihopa! Jag vet att mina ögon inte kommer att vara torra på söndag när Erica ska sjunga på sin lilla kusins dop. Jag börjar nästan gråta bara jag tänker på det, man är ju så stolt. Dessutom kan jag inte ta en ton rätt så jag är så glad över att hon kan det och att hon vågar. Hon är visserligen lite mer försiktig med att sjunga för folk nu än hon var när hon var yngre. Det blir väl ofta så i tonåren, mera medveten och allt är skämmigt.
Ha det så bra på resan!