söndag 24 augusti 2008

Ändrade planer.

Våra planer för idag var att jag och tjejerna skulle åka till Tosselilla med min syster och min far. Men med tanke på hur mycket regn det kom igår och även idag så ställde vi in det.
Istället åkte jag och tjejerna till Andys lekland i ett par timmar.
De roade sig bra bland alla rutschkanor:




Jag roade mig med en bra bok och en god fika som bestod av Chailatte och en bulle.


Tobbe är iväg och spelar fotboll i Klippan, på väg till samlingen så lämnade han Måns hos sin farmor. De kommer hem vid 18-tiden och då ska vi äta en god fläskfilegryta med färsk pasta till.

Mamma tyckte min idé om att bara jag och Tobbe skulle ta en semesterresa nästa sommar var bra, de ställde gärna upp och hade barnen. Så nu är det bara för oss att bestämma var vår resa ska gå. Fick tips igår på Turkiet med All inclusive, vi har redan varit där och det hade varit kul att prova på något nytt. Fick även tips på Korsika så jag tänkte att jag skulle sätta mig och surfa runt lite och se om vi kan hitta någon bra resa. Jag tar gärna emot fler tips.

Ha en fortsatt bra söndag!!!

Inga kommentarer: