torsdag 18 september 2008

Dagens Blåtira!!

Min lediga eftermiddag då jag skulle ha strukit, byttes snabbt till ett besök på Vä vårdcentral istället.
Det var när Maja sprang till "matan" som det hände. Hon krockade med en kille i "nollan". En rejäl blåtira blev det, men ingen fara med själva ögat. Det vi ska ha koll på är om hon börjar må illa, se dubbelt eller får en rejäl huvudvärk då ska vi ta kontakt med sjukvården igen.
Mör och öm ligger hon nu i våra sängar och tar igen sig, hon är mest orolig över sin stundande fotbollsmatch imorgon. Men vi får väl hoppas att hon kan vara med och spela denna!!!



//Jenny

5 kommentarer:

Millan sa...

Stackars lilla Maja men hon blir väl uppassad i sängen så hon blir säkert snart bättre

Jag blev proppmätt efter maten så jag struntar nog i gympingen eller jag vet inte äsch jag har en kvart på mej att bestämma mej på så vi får se.

Skrev i förra inlägget att det var ett fint halsband till Majgret.

Millan sa...

Kollade bakåt och inlägget om utmaningen kommenterade jag med att det alltid är bra att veta vad folk har i sina gömmor...=)

Anonym sa...

Stackars lilla gumman! Men det blir säkert bra tills hon ska gifta sig.
Kram

Anonym sa...

usch, stackars liten. hoppas hon inte har så ont och att hon snabbt blir bättre.
hoppas ni får en härlig helg!

Ann-Sofie sa...

Nämen usch då, vad otäckt!
Hoppas hon piggar på sig snart så att hon inte sin fotboll.
Kram